ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Злобін, С. В.
dc.date.accessioned 2016-01-31T23:20:25Z
dc.date.available 2016-01-31T23:20:25Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8709
dc.description Злобін С. В. Визначення економічної доцільності створення інтернет-магазину / С. В. Злобін // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2010. - №2(6) . - C. 111-122 en_US
dc.description.abstract У статі розглянуто основні показники, що дозволяють визначити економічну доцільність створення Інтернет-магазину, охарактеризовано переваги і недоліки кожного з сервісів, що надають статистику про запити, особливості збору статистики запитів, інтерфейсу, можливостей, зручність використання, визначено формулу обсягу цільової аудиторії Інтернет-магазину, що торгує одягом. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧДІЕУ en_US
dc.subject пошукові запити en_US
dc.subject обсяг цільової аудиторії en_US
dc.subject відвідуваність en_US
dc.subject конверсія en_US
dc.subject прибуток з трансакції en_US
dc.title Визначення економічної доцільності створення інтернет-магазину en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу