IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетингова концепція інтеграційного розвитку сучасного комерційного банку

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жарій, Я. В.
dc.contributor.author Дубина, М. В.
dc.date.accessioned 2016-02-03T08:56:49Z
dc.date.available 2016-02-03T08:56:49Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8803
dc.description Жарій, Я. В. Маркетингова концепція інтеграційного розвитку сучасного комерційного банку / Я. В. Жарій, М. В. Дубина // Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1: Економіка. – 2011. – № 4. – С. 256-264. en_US
dc.description.abstract Досліджено стан розвитку банківської сфери України в напрямку створення інтегрованих фінансових посередників. Проаналізовано закордонний досвід інтегрованого фінансового сервісу, виокремлено основні його моделі. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧДІЕУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1: Економіка:;№ 4
dc.subject інтеграційний розвиток en_US
dc.subject фінансові посередники en_US
dc.subject комерційний банк en_US
dc.subject фінансовий супермаркет en_US
dc.subject синергетичний ефект en_US
dc.title Маркетингова концепція інтеграційного розвитку сучасного комерційного банку en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу