dc.contributor.author |
Ладонько, Л. С.
|
|
dc.contributor.author |
Калінько, І. В.
|
|
dc.contributor.author |
Старченко, Г. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-02-04T11:39:44Z |
|
dc.date.available |
2016-02-04T11:39:44Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/8872 |
|
dc.description |
Ладонько, Л. С. Використання бенчмаркінгу у формуванні конкурентоспроможного профілю підприємства / Л. С. Ладонько, І. В. Калінько, Г. В. Старченко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. Економіка. - 2010. - №4(8) . - C. 163-172 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті досліджено бенчмаркінг, як метод удосконалення бізнес-процесів. Представлені авторські пропозиції щодо визначення конкурентної сили підприємств-конкурентів включених до групи «бенчмарк». |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧДІЕУ |
en_US |
dc.subject |
бенчмаркінг |
en_US |
dc.subject |
конкурентна сила |
en_US |
dc.subject |
підприємства-конкуренти |
en_US |
dc.title |
Використання бенчмаркінгу у формуванні конкурентоспроможного профілю підприємства |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |