IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Гагіна, Н. В.
dc.contributor.author Борисенко, В. В.
dc.date.accessioned 2016-02-18T10:09:01Z
dc.date.available 2016-02-18T10:09:01Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/9113
dc.description Гагіна, Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі / Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко // Освітологічний дискурс. – 2015. – № 3 (11). – С. 32–41. en_US
dc.description.abstract У статті узагальнено досвід реалізації особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні вищої школи, проаналізовано сучасні тенденції розвитку дистанційного освітнього процесу, розглянуто особливості впровадження ефективних технологій дистанційної освіти, обґрунтовано умови та шляхи використання особистісно зорієнтованого підходу як основи дистанційного навчання у вищій школі, визначено права і можливості студентів ВНЗ за умови застосування особистісно зорієнтованого підходу в процесі дистанційного навчання. Автори пропонують засоби практичної реалізації ОЗОН у дистанційній освіті, наголошують на вагомій ролі самостійної навчальної діяльності як важливому аспекті дистанційного навчання, виборі найоптимальніших підходів до організації навчального процесу, доводять значущість педагогічної підтримки та консультування для збільшення автономії студентів та посилення ролі самоосвіти. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.relation.ispartofseries Освітологічний дискурс;№3(11)
dc.subject дистанційне навчання en_US
dc.subject самоосвіта en_US
dc.subject консультування en_US
dc.title Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record