dc.contributor.author |
Сидоренко, І. В.
|
|
dc.contributor.author |
Лисенко, І. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2016-02-23T11:13:15Z |
|
dc.date.available |
2016-02-23T11:13:15Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/9236 |
|
dc.description |
Сидоренко, І. В. Становлення та розвиток системи банківського маркетингу в Україні / І. В. Сидоренко, І. В. Лисенко / Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 46. - С. 296-304. |
en_US |
dc.description.abstract |
Розглянуті основні етапи становлення та розвитку системи банківського маркетингу, визначені функції, принципи та специфічні ознаки розвитку даної системи. В ході дослідження були виявлені проблеми з якими стикаються комерційні банки при застосуванні у своїй діяльності основних положень маркетингу. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧДТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки;№ 46 |
|
dc.title |
Становлення та розвиток системи банківського маркетингу в Україні |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |