dc.contributor.author |
Штирхун, Х. І.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-27T14:51:08Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-02-27T14:51:08Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/9373 |
|
dc.description |
Штирхун Х. І. Маркетингова підтримка стимулювання збуту органічної продукції в Україні / Х. І. Штирхун // Проблеми і перспективи економіки та управління – 2015. – №3 (3). – C. 161-170. |
en_US |
dc.description.abstract |
Визначено стан законодавчої підтримки органічного виробництва в Україні. Проведено порівняльний аналіз основних показників ринку органічної продукції у Молдові, Туреччині, Україні та досвід державної підтримки ринку органічної продукції в цих країнах. Визначено канали збуту органічної продукції у різних країнах, в Україні та Чернігівській області. Сформульовано основні перешкоди, які стримують розвиток ринку органічної продукції в Україні. Розроблено маркетингові заходи для просування та збуту органічної продукції в Україні. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми і перспективи економіки та управління; №3 (3) |
|
dc.subject |
ринок органічної продукції |
en_US |
dc.subject |
державна підтримка |
en_US |
dc.subject |
виробництво |
en_US |
dc.subject |
просування |
en_US |
dc.subject |
збут |
en_US |
dc.subject |
споживання |
en_US |
dc.title |
Маркетингова підтримка стимулювання збуту органічної продукції в Україні |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |