IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетингова підтримка стимулювання збуту органічної продукції в Україні

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Штирхун, Х. І.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-02-27T14:51:08Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-02-27T14:51:08Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/9373
dc.description Штирхун Х. І. Маркетингова підтримка стимулювання збуту органічної продукції в Україні / Х. І. Штирхун // Проблеми і перспективи економіки та управління – 2015. – №3 (3). – C. 161-170. en_US
dc.description.abstract Визначено стан законодавчої підтримки органічного виробництва в Україні. Проведено порівняльний аналіз основних показників ринку органічної продукції у Молдові, Туреччині, Україні та досвід державної підтримки ринку органічної продукції в цих країнах. Визначено канали збуту органічної продукції у різних країнах, в Україні та Чернігівській області. Сформульовано основні перешкоди, які стримують розвиток ринку органічної продукції в Україні. Розроблено маркетингові заходи для просування та збуту органічної продукції в Україні. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління; №3 (3)
dc.subject ринок органічної продукції en_US
dc.subject державна підтримка en_US
dc.subject виробництво en_US
dc.subject просування en_US
dc.subject збут en_US
dc.subject споживання en_US
dc.title Маркетингова підтримка стимулювання збуту органічної продукції в Україні en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу