Короткий опис(реферат):
Обґрунтовано систему показників, що об’єктивно характеризує якість транспортного обслуговування, при цьому оцінювання якості може бути у натуральній та вартісній формах, а кількість показників змінюється залежно від масштабу дослідження. Визначено критерії, за якими доцільно визначати якість транспортного обслуговування на залізничному транспорті: співставлення витрат клієнтів та результатів, конкурентоспроможність транспортної продукції, економічний ефект. Крім цього,з’ясовано показники якості, які становлять «коло якості»: швидкість перевезень, збереженість, терміни доставки, екологічність, рівень безпеки, транспортної доступності тощо. Запропоновано завдання щодо перспективного розвитку сервісних послуг для вантажовласників на залізничному транспорті, що сприятимуть залученню додаткових клієнтів.
Суть розробки, основні результати:
Андрієнко, М. М. Економічна сутність та особливості визначення якості сервісного обслуговування на залізничному транспорті / М. М. Андрієнко // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №1 (1). – C. 56-60.