IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Теоретичні засади маркетингового підходу до збутової діяльної аграрних підприємств

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Штирхун, Х. І.
dc.date.accessioned 2016-04-04T08:16:33Z
dc.date.available 2016-04-04T08:16:33Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/9779
dc.description Штирхун, Х. І. Теоретичні засади маркетингового підходу до збутової діяльної аграрних підприємств / Х. І. Штирхун // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту : Серія «Економіка і управління». - К. : ДЕТУТ, 2015. – Вип. 31. – C. 324-334. en_US
dc.description.abstract У статті проаналізовано різноманітні підходи до визначення поняття «аграрний маркетинг», що дало можливість розкрити його сутність та запропонувати власне тлумачення. Доведено, що збутова діяльність будь-якого аграрного підприємства може бути ефективною тільки за умови ретельного дослідження аграрного ринку, а саме: платоспроможного попиту споживачів аграрної продукції, та належного обміну інформацією з потенційними споживачами продукції. Обґрунтовано різницю між виробничо-збутовою та маркетинговою концепціями діяльності аграрних підприємств у розрізі характеристик етапів підготовки, виробництва та реалізації. На основі наведеної маркетингової концепції та вивчення наукових робіт інших дослідників сформульована, обґрунтована та вдосконалена система принципів маркетингового підходу до збутової діяльності аграрного підприємства. Отримані результати можуть бути застосовані в процесі розробки теоретико-методичного підґрунтя для формування та реалізації відповідного маркетингового механізму збутової діяльності аграрних підприємств. Запропонована система принципів, яка дозволяє провести наукову та комплексну оцінку процесу маркетингового забезпечення збутової діяльності аграрних підприємств. Виконання вказаних заходів на етапах підготовки, виробництва та реалізації маркетингового забезпечення збутової діяльності аграрних підприємств забезпечить їх ефективну діяльність. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher К. : ДЕТУТ en_US
dc.subject аграрний маркетинг en_US
dc.subject збутова діяльність en_US
dc.subject продукція en_US
dc.subject маркетингове дослідження en_US
dc.subject споживач en_US
dc.title Теоретичні засади маркетингового підходу до збутової діяльної аграрних підприємств en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record