IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Сенсомоторні механізми чуттєвого пізнання в структурі індивіда

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Шмаргун, В. М.
dc.date.accessioned 2016-09-27T09:49:00Z
dc.date.available 2016-09-27T09:49:00Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11436
dc.description Шмаргун, В. М. Сенсомоторні механізми чуттєвого пізнання в структурі індивіда / В. М. Шмаргун // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. – 2012. – № 1 (1). – С. 31-38. en_US
dc.description.abstract У статті наведено теоретичне обґрунтування та експериментальні дані вивчення у школярів сенсомоторних якостей як комплексу психосоматичних особливостей індивіда. Вони постають як ланка під час переходу від відчуття й образного сприймання до думки, мислення. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧДТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (1)
dc.subject сенсомоторні якості en_US
dc.subject психосоматичні особливості en_US
dc.subject відчуття та образне сприймання en_US
dc.subject мислення en_US
dc.subject sensomotoric qualities en_US
dc.subject mentalsomatic pecularities en_US
dc.subject imagery sensation and perception en_US
dc.subject thinking en_US
dc.subject сенсомоторные качества en_US
dc.subject психосоматические особенности en_US
dc.subject ощущения en_US
dc.subject предметное восприятие en_US
dc.subject мышление en_US
dc.title Сенсомоторні механізми чуттєвого пізнання в структурі індивіда en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Theoretical substantiation and experimental results of the sensomotoric abilities investigation amond schoolchildren as a person’s complex of mentalsomatic pecularities have been given in the article.They are like a link during transformation from the imagery perception and sensation to a thought. en_US
dc.description.abstractalt2 В статье приведено теоретическое обоснование и экспериментальные данные изучения у школьников сенсомоторных качеств как комплекса психосоматических особенностей индивида. Они выступают как звено при переходе от ощущений и образного восприятия к мысли, мышлению. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record