Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шмаргун, В. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2016-09-27T09:49:00Z | |
dc.date.available | 2016-09-27T09:49:00Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/11436 | |
dc.description | Шмаргун, В. М. Сенсомоторні механізми чуттєвого пізнання в структурі індивіда / В. М. Шмаргун // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. – 2012. – № 1 (1). – С. 31-38. | en_US |
dc.description.abstract | У статті наведено теоретичне обґрунтування та експериментальні дані вивчення у школярів сенсомоторних якостей як комплексу психосоматичних особливостей індивіда. Вони постають як ланка під час переходу від відчуття й образного сприймання до думки, мислення. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧДТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (1) | |
dc.subject | сенсомоторні якості | en_US |
dc.subject | психосоматичні особливості | en_US |
dc.subject | відчуття та образне сприймання | en_US |
dc.subject | мислення | en_US |
dc.subject | sensomotoric qualities | en_US |
dc.subject | mentalsomatic pecularities | en_US |
dc.subject | imagery sensation and perception | en_US |
dc.subject | thinking | en_US |
dc.subject | сенсомоторные качества | en_US |
dc.subject | психосоматические особенности | en_US |
dc.subject | ощущения | en_US |
dc.subject | предметное восприятие | en_US |
dc.subject | мышление | en_US |
dc.title | Сенсомоторні механізми чуттєвого пізнання в структурі індивіда | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | Theoretical substantiation and experimental results of the sensomotoric abilities investigation amond schoolchildren as a person’s complex of mentalsomatic pecularities have been given in the article.They are like a link during transformation from the imagery perception and sensation to a thought. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | В статье приведено теоретическое обоснование и экспериментальные данные изучения у школьников сенсомоторных качеств как комплекса психосоматических особенностей индивида. Они выступают как звено при переходе от ощущений и образного восприятия к мысли, мышлению. | en_US |