Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Литвинов, В. В. | |
dc.contributor.author | Посадська, І. С. | |
dc.date.accessioned | 2015-09-22T12:38:53Z | |
dc.date.accessioned | 2017-06-29T08:31:36Z | |
dc.date.available | 2015-09-22T12:38:53Z | |
dc.date.available | 2017-06-29T08:31:36Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/13325 | |
dc.description | Литвинов, В. В. Проектирование формализованного представления предметной области исходя из ее текстово-графического описания / В. В. Литвинов, И. С. Посадская // Технічні науки та технології. – 2016. – № 4 (6). – C. 107-119. | en_US |
dc.description.abstract | Обоснована важность формализации предметной области курса не в виде параграфов и разделов документа, а в виде тех средств, которые дают возможности представлять знания в системе и использовать их дальше в процессе обучения. Идентификацию объектов предметной области предлагается выполнять с помощью подхода подчеркивания существительных. Предложены элементарные операции и стратегии, с помощью которых создается костяк формализованного представления предметной области. Предложен жизненный цикл разработки формализованного представления учебного курса. | en_US |
dc.language.iso | ru | en_US |
dc.publisher | Чернігів: ЧНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Технічні науки та технології; № 4 (6) | |
dc.subject | автоматизована система навчання | en_US |
dc.subject | інженер зі знань | en_US |
dc.subject | експерт у предметній області | en_US |
dc.subject | формалізація | en_US |
dc.subject | елементарні операції | en_US |
dc.subject | стратегія | en_US |
dc.subject | automated learning system | en_US |
dc.subject | knowledge engineer | en_US |
dc.subject | domain expert | en_US |
dc.subject | formalization | en_US |
dc.subject | elementary operations | en_US |
dc.subject | strategy | en_US |
dc.subject | автоматизированная система обучения | en_US |
dc.subject | инженер по знаниям | en_US |
dc.subject | эксперт в предметной области | en_US |
dc.subject | формализация | en_US |
dc.subject | элементарные операции | en_US |
dc.subject | стратегия | en_US |
dc.title | Проектирование формализованного представления предметной области исходя из ее текстово-графического описания | en_US |
dc.title.alternative | Проектування формалізованого представлення предметної області виходячи з її текстово-графічного опису | en_US |
dc.title.alternative | Domain formalized presentation design based on its text and graphic descriptions | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | Обґрунтовано важливість формалізації предметної області курсу не у вигляді параграфів і розділів документа, а у вигляді тих засобів, які дають можливості представляти знання в системі і використовувати їх далі в процесі навчання. Ідентифікацію об'єктів предметної області пропонується виконувати за допомогою підходу підкреслення іменників. Запропоновано елементарні операції і стратегії, за допомогою яких створюється кістяк формалізованого представлення предметної області. Запропоновано життєвий цикл розробки формалізованого представлення навчального курсу. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | The article substantiates course domain formalization importance not in the form of paragraphs and chapters of the document, but as the means that make it possible to represent knowledge in the system and use them during the learning process. Identification of domain’s objects is proposed to perform by using the nouns underline approach. Elementary operations and strategies, by means of which the foundation of domain formalized representation is created, are proposed. The life-cycle development of learning course formalized representation is proposed. | en_US |