dc.contributor.author |
Романенко, Є. О.
|
|
dc.contributor.author |
Чаплай, І. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2017-10-20T08:04:04Z |
|
dc.date.available |
2017-10-20T08:04:04Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/15199 |
|
dc.description |
Romanenko, Y. A. Theoretical and methodological foundations subsystem brand management at the enterprise / Y. A. Romanenko, I. V. Chaplay // Науковий вісник Полісся. - 2016. - № 2 (10). Ч. 2. - С. 156-163. |
en_US |
dc.description.abstract |
The primary research objective is to analyze the specifics of building a brand management subsystem at an enterprise and provide thereon practical recommendations on its successful operation. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 2 (10). Ч. 2. |
|
dc.subject |
branding |
en_US |
dc.subject |
brand management |
en_US |
dc.subject |
brand portfolio management strategy |
en_US |
dc.subject |
and brand development management system |
en_US |
dc.subject |
брендинг |
en_US |
dc.subject |
бренд-менеджмент |
en_US |
dc.subject |
стратегії управління портфелем брендів |
en_US |
dc.subject |
система управління розвитком бренда |
en_US |
dc.title |
Theoretical and methodological foundations subsystem brand management at the enterprise |
en_US |
dc.title.alternative |
Теоретико-метололодгічні основи підсистеми бренд-менеджменту на підприємстві |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Метою первинних досліджень є аналіз особливостей побудови підсистеми управління брендом на підприємстві та надання практичних рекомендації по його успішній роботі. |
en_US |