Короткий опис(реферат):
Актуальність теми дослідження. Для забезпечення високої ефективності обробки відповідальних торцевих поверхонь деталей різних діаметрів використовують двосторонні торцешліфувальні верстати, шліфувальні круги яких мають калібруючі ділянки, або ці ділянки відсутні.
Постановка проблеми. В умовах подальшого розвитку машинобудування актуальною є задача розробки і впровадження нових способів шліфування торцевих поверхонь деталей, які забезпечать підвищення продуктивності обробки при збереженні високих точності та якості.
Аналіз останніх досліджень і публікацій. Існують відомі способи шліфування деталей з торцями однакових діаметрів, також наведена модульна 3D-модель оброблюваної поверхні при двосторонньому шліфуванні торців деталей, яка використовуються для розрахунку точності формоутворення та зняття припуску.
Виділення не досліджених частин загальної проблеми. Дослідження процесу шліфування деталей з торцями різних діаметрів орієнтованими шліфувальними кругами з калібруючими ділянками.
Постановка завдання. Метою статті є дослідження процесу двостороннього шліфування деталей з торцями різних діаметрів та розрахунок сил різання, які виникають в процесі обробки торців різних діаметрів.
Виклад основного матеріалу. Представлений спосіб двостороннього шліфування деталей з торцями різних діаметрів орієнтованими шліфувальними кругами з калібруючими ділянками різної довжини, що забезпечує підвищення точності обробки. Запропоновано уникати суміщення входу однієї деталі в зону обробки та виходу з калібруючої ділянки іншої, що забезпечить підвищення точності обробки.
Висновки. Запропонований спосіб двостороннього шліфування деталей з торцями різних діаметрів шліфувальними кругами з калібруючими ділянками різної довжини, що забезпечує підвищення точності обробки.
Суть розробки, основні результати:
Кальченко, В. В. Дослідження процесу двостороннього шліфування циліндричних деталей з торцями різних діаметрів орієнтованими шліфувальними кругами / В. В. Кальченко, О. С. Слєднікова, В. О. Винник, О. О. Литвин // Технічні науки та технології. – 2017. – № 2 (8). – C. 40-48.