Короткий опис(реферат):
Негативний вплив кризових явищ у туризмі проявляється у спонтанних реакціях ринку та зменшенні туристичних потоків і фінансових надходжень від господарської діяльності. У статті обґрунтовано необхідність упровадження організаційно-економічного механізму усунення кризових явищ у туризмі. Основними інструментами такого механізму є фінансово-економічні та інформаційно-маркетингові. Дієвим інструментом зменшення кризових явищ у туризмі є туристичний брендинг, основними напрямами якого є: впровадження брендротекціоналізму українських товарів та послуг, формування позитивного іміджу
місцевих туристичних дестинацій, активізація попиту на послуги внутрішнього туризму, регулярне проведення маркетингових досліджень, розширення міжнародного співробітництва, участь країни в міжнародних рейтингових системах, реалізація проектів туристичних стартапів.
Суть розробки, основні результати:
Безуглий, І. В. Інструментальне забезпечення протидії кризовим явищам у туризмі / І. В. Безуглий // Глобальні та національні проблеми економіки. Електронне наукове фахове видання. - 2018. - Вип. № 21. – С. 117-121.