Короткий опис(реферат):
Метою практичних занять є: - закріпити та поглибити знання студентів відповідно до лекційного курсу та робочої програми;
- навчити застосовувати основні методи та інструментарій PR;
- ознайомити з основними методами роботи із засобами масової комунікації та інформації;
- навчити розробляти медіа-план PR-кампанії організації;
- ознайомити з плануванням та організацією окремих спеціальних заходів в рамках загальної PR- стратегії організації;
- формувати навички складання плану комунікацій в умовах кризової ситуації та вміння оцінювати результати проведених PR-акцій.
Суть розробки, основні результати:
PR-технології в організаціях : метод. вказівки для практ., самост. та індивід. роботи для студентів спец. 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр" / уклад. І. Б. Рябов. -
Чернігів : ЧНТУ, 2018. - 30 с.