Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто сутність та особливості рекламного креативу, його влив на маркетингові комунікації, як засіб швидкого реагування і цільового впливу на споживачів та посередників. Рекламний креатив є усвідомленою діяльністю, спрямованою на отримання певних результатів, що здатна використовувати елементи сучасного мистецтва для створення бажаного образу бренду. Деякі товари слід рекламувати не за стандартними правилам, а застосовуючи оригінальні засоби і прийоми. Головним тут є- намагання здивувати споживача за допомогою надання йому незвичайних, яскравих, оригінальних рішень, які б виходили за рамки звичного. Дослідження показують, що рекламісти повинні переорієнтовуватися на споживача, який за минуле десятиліття змінився і тепер чекає від рекламодавця нового, цікавого креативного продукту, тому рекламним агенціям в своїй діяльності необхідно використовувати такі аспекти рекламної творчості, як оригінальність, гнучкість, розробки, синтез та художня цінність.
Суть розробки, основні результати:
Рябова, Т. А. Роль креативу в рекламній діяльності / Т. А. Рябова, І. Б. Рябов // Ефективна економіка. – 2019. – № 6. - Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/6_2019/59.pdf.