Abstract:
Дані методичні вказівки до виконання курсової роботи спрямовані на допомогу студентам оволодіти знаннями з курсу «Маркетинг» і закріпити їх на практичних прикладах, творчо переосмислити зарубіжний досвід маркетингової діяльності, звернути увагу на ті проблеми, розв’язання яких дозволить підприємствам забезпечити конкурентоспроможність своїх товарів та послуг, підвищити життєспроможність підприємства в жорстких конкурентних умовах функціонування.
Description:
Маркетинг : метод. вказівки до виконання курс. роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" спец. 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" освіт.-кваліф. рівня «бакалавр» заоч. форми навчання / уклад.: В. П. Ільчук, Т. О. Шпомер, Х. І. Штирхун. – Чернігів : ЧНТУ, 2019. – 50 с.