IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Особливості інтерпретації історії в класичній українській філософсько-освітній думці

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шакун, Н. В.
dc.date.accessioned 2020-03-31T08:41:23Z
dc.date.available 2020-03-31T08:41:23Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19208
dc.description Шакун, Н. В. Особливості інтерпретації історії в класичній українській філософсько-освітній думці / Н. В. Шакун // Філософія освіти. – 2005. – № 1. – С. 229-238. en_US
dc.description.abstract У статті аналізується тлумачення історії в українській філософсько-освітній думці XVII–XIX ст. з урахуванням тенденцій класичної парадигми європейської культури. Автор вважає, що вітчизняна філософсько-освітня думка класичної доби Модерну в цілому не відрізнялася від західноєвропейських підходів, проте мала свої особливості. Специфіка тлумачення історії в Україні класичної доби, на думку автора, полягає в урахуванні хаотично-безладних процесів і подій, в той час як у західноєвропейській філософській думці вагому роль відігравали механіко-прогресистський та циклічний підходи. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Київ en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 1
dc.subject філософська думка en_US
dc.subject інтерпретація історії en_US
dc.title Особливості інтерпретації історії в класичній українській філософсько-освітній думці en_US
dc.title.alternative Особенности интерпретации истории в классической украинской философско-образовательной мысли en_US
dc.title.alternative Pecularities of History Interpretation in the Classical Ukrainian Philosophical and Educational Thought en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статье анализируется интерпретация истории украинской философско образовательной мысли XVII–XIX ст.ст. с учетом тенденций классической парадигмы европейской культуры. Автор считает, что отечественная философско образовательная мысль классической эпохи Модерна в целом не отличалась от западноевропейских подходов, хотя имела свои особенности. Специфика интерпретации истории в Украине классической эпохи, по мнению автора, заключается в учете хаотически- неупорядоченных процессов и событий, в то время как западноевропейская философская мысль существенную роль уделяла механико-прогрессистскому и циклическому подходам. en_US
dc.description.abstractalt2 The article presents an analysis of the interpretation of history by the Ukrainian philosophical and educational thought of the 17–19 th century, taking into consideration the tendencies of the classical paradigm of the European culture. The author considers that Ukrainian philosophical and educational thought of the Modern ages did not differ from the Western European approaches though had its own peculiarities. In author's opinion, the interpretation of history in Ukraine of the Classical period lied in a registration of the chaotic and messy processes and events, when Western-European thought was paying much attention to the mechanic and progressive and also cyclic approaches. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу