IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Критерії ефективності інтернет-технологій в аспекті планування маркетингових комунікацій

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оліфіренко, Л. Д.
dc.contributor.author Писменюк, М. А.
dc.date.accessioned 2020-04-09T16:15:14Z
dc.date.available 2020-04-09T16:15:14Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19315
dc.description Оліфіренко, Л. Д. Критерії ефективності інтернет-технологій в аспекті планування маркетингових комунікацій / Л. Д. Оліфіренко, М. А. Писменюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2019. - № 3 (19). - С. 33-44. en_US
dc.description.abstract Аналіз розвитку рекламного інтернет-ринку України виявив основні напрями перспективного використання цифрових технологій. Узагальнення результатів дослідження дозволили визначити критерії ефективності інтернеттехнологій в аспекті планування маркетингових комунікацій. Аналіз середовища рекламного інтернет-ринку виявив інноваційно-технологічні чинники розвитку комунікаційного простору. У статті визначено сутність інтернетреклами, проаналізовано сучасний стан та обсяги інтернет-реклами в порівнянні з іншими видами медійної реклами; розглянуто сутність та форми інтернет-промоушингу, а також динаміку обсягу інтернет-реклами, доцільність та актуальність її використання. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернiгiв ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries № 3(19);
dc.subject рекламний ринок en_US
dc.subject ефективність реклами en_US
dc.subject проблеми рекламного ринку en_US
dc.subject інтернет-реклама en_US
dc.subject ринок інтернет-реклами en_US
dc.subject розвиток інтернет-реклами en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject рекламный рынок en_US
dc.subject эффективность рекламы en_US
dc.subject проблемы рекламного рынка en_US
dc.subject интернетреклама en_US
dc.subject рынок интернет-рекламы en_US
dc.subject развитие интернет-рекламы en_US
dc.subject маркетинговые коммуникации en_US
dc.subject advertising market en_US
dc.subject advertising effectiveness en_US
dc.subject problems of advertising market en_US
dc.subject online advertising en_US
dc.subject online advertising market en_US
dc.subject development of online advertising en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.title Критерії ефективності інтернет-технологій в аспекті планування маркетингових комунікацій en_US
dc.title.alternative Критерии эффективности интернет-технологий в аспекте планирования маркетинговых коммуникаций en_US
dc.title.alternative Criteria for the effectiveness of internet technologies in the aspect of marketing communications planning en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Анализ развития рекламного интернет-рынка Украины выявил основные направления перспективного использования цифровых технологий. Обобщение результатов исследования позволили определить критерии эффективности интернет-технологий в аспекте планирования маркетинговых коммуникаций. Анализ среды рекламного интернет-рынка обнаружил инновационно-технологические факторы развития коммуникационного пространства. В статье определена сущность интернет-рекламы, проанализировано современное состояние и объемы интернетрекламы по сравнению с другими видами медийной рекламы; рассмотрена сущность и виды интернетпромоушингу, а также динамика объема интернет-рекламы, целесообразность и актуальность ее использования. en_US
dc.description.abstractalt2 Analysis of the development of advertising Internet market in Ukraine revealed the main directions of perspective use of information and digital technologies. Summarizing the results of the study allowed us to determine the criteria for the effectiveness of Internet technologies in the aspect of marketing communications planning. The analysis of the Internet advertising market environment revealed innovative and technological factors of development of the communication space. The article defines the essence of Internet advertising, analyzes the current state and volume of Internet advertising in comparison with other types of display advertising; the essence and types of Internet promotion are considered, the dynamics of the volume of Internet advertising, the expediency and relevance of its use are considered. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу