Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена процесам планування та організації рекламної діяльності з метою досягнення маркетингових та бізнес цілей суб’єктів малого бізнесу.
У першому розділі розглянуто сутність рекламної діяльності, охарактеризовані етапи планування реклами, визначені показники для оцінки ефективності реклами.
Другий розділ присвячений аналізу рекламної діяльності магазину з продажу велотоварів. Розглянуто конкурентну ситуацію на локальному ринку м. Чернігів, досліджені особливості цільового ринку.
У третьому розділі на основі проведеного аналізу запропоновано стратегію реклами для ФОП Мельник О.А., розроблено планування кампанії для Google Ads, визначається ефективність рекламних заходів.
Висновки кваліфікаційної роботи відбивають основні результати вивчення проблеми та пропозиції щодо вдосконалення роботи підприємства.
Суть розробки, основні результати:
Остапенко, А. А. Планування та організація рекламної діяльності магазину велотоварів (на матеріалах ФОП Мельник О.А.) : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / А. А. Остапенко ; керівник роботи Л. В. Бабаченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 84 с.