IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Планування та організація рекламної діяльності магазину велотоварів (на матеріалах ФОП Мельник О.А.)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Остапенко, А. А.
dc.date.accessioned 2024-01-29T12:44:11Z
dc.date.available 2024-01-29T12:44:11Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29409
dc.description Остапенко, А. А. Планування та організація рекламної діяльності магазину велотоварів (на матеріалах ФОП Мельник О.А.) : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / А. А. Остапенко ; керівник роботи Л. В. Бабаченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 84 с. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена процесам планування та організації рекламної діяльності з метою досягнення маркетингових та бізнес цілей суб’єктів малого бізнесу. У першому розділі розглянуто сутність рекламної діяльності, охарактеризовані етапи планування реклами, визначені показники для оцінки ефективності реклами. Другий розділ присвячений аналізу рекламної діяльності магазину з продажу велотоварів. Розглянуто конкурентну ситуацію на локальному ринку м. Чернігів, досліджені особливості цільового ринку. У третьому розділі на основі проведеного аналізу запропоновано стратегію реклами для ФОП Мельник О.А., розроблено планування кампанії для Google Ads, визначається ефективність рекламних заходів. Висновки кваліфікаційної роботи відбивають основні результати вивчення проблеми та пропозиції щодо вдосконалення роботи підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject планування та організація реклами uk_UA
dc.subject реклама магазину велотоварів uk_UA
dc.subject стратегія реклами uk_UA
dc.subject ефективність реклами uk_UA
dc.subject dvertising uk_UA
dc.subject advertising planning and organization uk_UA
dc.subject bicycle shop advertising uk_UA
dc.subject advertising strategy uk_UA
dc.subject advertising effectiveness uk_UA
dc.title Планування та організація рекламної діяльності магазину велотоварів (на матеріалах ФОП Мельник О.А.) uk_UA
dc.title.alternative Planning and organizing advertising activities of a cycle goods store (based on the materials of PE Melnyk O.A.) uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The qualification work is devoted to the processes of planning and organizing advertising activities in order to achieve the marketing and business goals of small business entities. In the first chapter, the essence of advertising activity is considered, the stages of advertising planning are characterized, indicators for evaluating the effectiveness of advertising are defined. The second chapter is devoted to the analysis of the advertising activity of the store selling bicycle goods. The competitive situation in the local market of Chernihiv was considered, the peculiarities of the target market were investigated. In the third section, based on the analysis, an advertising strategy for the FOP Melnyk O.A. is proposed, campaign planning for Google Ads is developed, and the effectiveness of advertising measures is determined. The conclusions of the qualification work reflect the main results of studying the problem and proposals for improving the company's work. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу