Abstract:
Досліджується практика регулювання та заборон дискримінаційної реклами Європейського Союзу. Проаналізовано досвід провідних країн Європейського Союзу в організації державного управління та суспільного контролю за рекламною діяльністю загалом та розміщенням реклами в засобах масової інформації, також підходи до регулювання дискримінаційної реклами. Аргументовано необхідність законодавчого регулювання дискримінаційної реклами.
Законодавче обґрунтування ознак дискримінації за національністю, статтю, расовою належністю чи етнічним походженням, релігією або віруванням, віком чи сексуальною орієнтацію, надасть можливість зменшити кількість дискримінаційної реклами.
Description:
Забаштанська, Т. В. Дискримінаційна реклама: досвід регулювання країн європейського союзу та України / Т. В. Забаштанська, А. В. Роговий, А. В. Ребенок // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2019. - № 3 (19). - С. 53-59.