Abstract:
У першому розділі роботи були визначені основні відмінності digitalмаркетингу від інтернет-маркетингу, розглянуті основні інструменти digitalмаркетингу і наведені закордонні та вітчизняні підходи до визначення
ефективності маркетингових заходів.
Другий розділ містить основні відомості про діяльність ПрАТ "Чернігівська
взуттєва фабрика "Берегиня", її фінансові показники, зовнішне середовище,
виявлені проблеми.
У третьому розділі проаналізовано використання digital-макетингу
підприємством. На основі проведеного дослідження розоблені рекомендації по
покращенню системи digital-макетингу. Обраховано затрати та потенційний
прибуток від реалізації запропонованих заходів.
Висновки відображають основні результати проведеного дослідження та
пропозиції щодо вдосконалення digital-макетингу взуттєвої фабрики «Берегиня»
Description:
Шевкопляс, І. М. Формування системи digital-маркетингу на промисловому
підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня») : магістерська робота : 075 Маркетинг / І. М. Шевкопляс ; керівник роботи Рябов І. Б.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 105 с.