IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Формування системи digital-маркетингу на промисловому підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевкопляс, І. М.
dc.date.accessioned 2020-07-02T20:42:21Z
dc.date.available 2020-07-02T20:42:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19590
dc.description Шевкопляс, І. М. Формування системи digital-маркетингу на промисловому підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня») : магістерська робота : 075 Маркетинг / І. М. Шевкопляс ; керівник роботи Рябов І. Б.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 105 с. en_US
dc.description.abstract У першому розділі роботи були визначені основні відмінності digitalмаркетингу від інтернет-маркетингу, розглянуті основні інструменти digitalмаркетингу і наведені закордонні та вітчизняні підходи до визначення ефективності маркетингових заходів. Другий розділ містить основні відомості про діяльність ПрАТ "Чернігівська взуттєва фабрика "Берегиня", її фінансові показники, зовнішне середовище, виявлені проблеми. У третьому розділі проаналізовано використання digital-макетингу підприємством. На основі проведеного дослідження розоблені рекомендації по покращенню системи digital-макетингу. Обраховано затрати та потенційний прибуток від реалізації запропонованих заходів. Висновки відображають основні результати проведеного дослідження та пропозиції щодо вдосконалення digital-макетингу взуттєвої фабрики «Берегиня» en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject digital-маркетинг en_US
dc.subject інтернет маркетинг en_US
dc.subject промислове підприємство en_US
dc.subject фабрика взуття en_US
dc.subject digital marketing en_US
dc.subject internet marketing en_US
dc.subject production company en_US
dc.subject shoe factory en_US
dc.title Формування системи digital-маркетингу на промисловому підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня») en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The thesis contains research of theoretical aspects of digital marketing and explains Ukrainian and international approaches to evaluating the efficiency of digital marketing. The author analyses the business activity of "Berehynya shoe factory" located in Chernihiv, Ukraine. The analysis includes the most important information about operational activity of the company, its financial results, marketing activities and marketing-related inefficiencies. Based on the conducted research, the autor suggests improvements in digital marketing and determines the effectiveness of the proposed improvements en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу