dc.contributor.author |
Сухан, О. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-05T07:27:15Z |
|
dc.date.available |
2020-07-05T07:27:15Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/19633 |
|
dc.description |
Сухан, О. С. Удосконалення маркетингової політики підприємства в
сучасних умовах : магістерська робота : 073 «Менеджмент» / О.С. Сухан ; керівник роботи Шабардіна Ю. В.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2019. – 72 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Визначено сутність поняття маркетингу. Досліджено процес управління
маркетинговою політикою підприємства. Проаналізовано правові аспекти і
законодавчу базу маркетингової діяльності в Україні. Досліджено ситуацію в
хлібопекарській галузі в Україні. Дана організаційно-економічна оцінка ФОП
Гришин. Оцінена інтенсивність конкуренції на ринку хлібобулочних виробів.
Дана характеристика конкурентів ФОП Гришин. Оцінена
конкурентоспроможність продукції. Розроблені рекомендації щодо
удосконалення маркетингової політики підприємства |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
маркетингова політика |
en_US |
dc.subject |
маркетингове дослідження |
en_US |
dc.subject |
ринок |
en_US |
dc.subject |
законодавча база |
en_US |
dc.subject |
державне регулювання |
en_US |
dc.subject |
процес управління |
en_US |
dc.subject |
інформаційне забезпечення |
en_US |
dc.subject |
система управління |
en_US |
dc.title |
Удосконалення маркетингової політики підприємства в сучасних умовах |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |