Короткий опис(реферат):
Визначено сутність поняття маркетингу. Досліджено процес управління
маркетинговою політикою підприємства. Проаналізовано правові аспекти і
законодавчу базу маркетингової діяльності в Україні. Досліджено ситуацію в
хлібопекарській галузі в Україні. Дана організаційно-економічна оцінка ФОП
Гришин. Оцінена інтенсивність конкуренції на ринку хлібобулочних виробів.
Дана характеристика конкурентів ФОП Гришин. Оцінена
конкурентоспроможність продукції. Розроблені рекомендації щодо
удосконалення маркетингової політики підприємства
Суть розробки, основні результати:
Сухан, О. С. Удосконалення маркетингової політики підприємства в
сучасних умовах : магістерська робота : 073 «Менеджмент» / О.С. Сухан ; керівник роботи Шабардіна Ю. В.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2019. – 72 с.