IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Удосконалення маркетингової політики підприємства в сучасних умовах

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сухан, О. С.
dc.date.accessioned 2020-07-05T07:27:15Z
dc.date.available 2020-07-05T07:27:15Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19633
dc.description Сухан, О. С. Удосконалення маркетингової політики підприємства в сучасних умовах : магістерська робота : 073 «Менеджмент» / О.С. Сухан ; керівник роботи Шабардіна Ю. В.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2019. – 72 с. en_US
dc.description.abstract Визначено сутність поняття маркетингу. Досліджено процес управління маркетинговою політикою підприємства. Проаналізовано правові аспекти і законодавчу базу маркетингової діяльності в Україні. Досліджено ситуацію в хлібопекарській галузі в Україні. Дана організаційно-економічна оцінка ФОП Гришин. Оцінена інтенсивність конкуренції на ринку хлібобулочних виробів. Дана характеристика конкурентів ФОП Гришин. Оцінена конкурентоспроможність продукції. Розроблені рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики підприємства en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова політика en_US
dc.subject маркетингове дослідження en_US
dc.subject ринок en_US
dc.subject законодавча база en_US
dc.subject державне регулювання en_US
dc.subject процес управління en_US
dc.subject інформаційне забезпечення en_US
dc.subject система управління en_US
dc.title Удосконалення маркетингової політики підприємства в сучасних умовах en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу