Короткий опис(реферат):
У сучасних умовах розробка маркетингової стратегії і рекламної кампанії багатьох відомих бізнес-структур спирається на використання нейромаркетингових технологій. Застосування нейромаркетингу підвищує ефективність господарської діяльності підприємств, забезпечує зростання реалізації товарів і послуг, залучає нові цільові аудиторії, змінює ставлення споживачів до виробників товарів та послуг.
Суть розробки, основні результати:
Полковниченко, С. О. Використання нейромаркетингу у сфері туризму / С. О. Полковниченко, А. О. Мурай // Творчий пошук молоді – курс на ефективність : матеріали міжнарод. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Хмельницький, 31 берез. 2020р.). – Хмельницький, 2020. – 152-154.