dc.contributor.author |
Полковниченко, С. О.
|
|
dc.contributor.author |
Мурай, А. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-12-24T09:35:44Z |
|
dc.date.available |
2020-12-24T09:35:44Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20474 |
|
dc.description |
Полковниченко, С. О. Використання нейромаркетингу у сфері туризму / С. О. Полковниченко, А. О. Мурай // Творчий пошук молоді – курс на ефективність : матеріали міжнарод. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Хмельницький, 31 берез. 2020р.). – Хмельницький, 2020. – 152-154. |
en_US |
dc.description.abstract |
У сучасних умовах розробка маркетингової стратегії і рекламної кампанії багатьох відомих бізнес-структур спирається на використання нейромаркетингових технологій. Застосування нейромаркетингу підвищує ефективність господарської діяльності підприємств, забезпечує зростання реалізації товарів і послуг, залучає нові цільові аудиторії, змінює ставлення споживачів до виробників товарів та послуг. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Хмельницький : Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут |
en_US |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
en_US |
dc.subject |
нейромаркетингові технології |
en_US |
dc.title |
Використання нейромаркетингу у сфері туризму |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |