IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Використання нейромаркетингу у сфері туризму

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Полковниченко, С. О.
dc.contributor.author Мурай, А. О.
dc.date.accessioned 2020-12-24T09:35:44Z
dc.date.available 2020-12-24T09:35:44Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20474
dc.description Полковниченко, С. О. Використання нейромаркетингу у сфері туризму / С. О. Полковниченко, А. О. Мурай // Творчий пошук молоді – курс на ефективність : матеріали міжнарод. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Хмельницький, 31 берез. 2020р.). – Хмельницький, 2020. – 152-154. en_US
dc.description.abstract У сучасних умовах розробка маркетингової стратегії і рекламної кампанії багатьох відомих бізнес-структур спирається на використання нейромаркетингових технологій. Застосування нейромаркетингу підвищує ефективність господарської діяльності підприємств, забезпечує зростання реалізації товарів і послуг, залучає нові цільові аудиторії, змінює ставлення споживачів до виробників товарів та послуг. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Хмельницький : Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject нейромаркетингові технології en_US
dc.title Використання нейромаркетингу у сфері туризму en_US
dc.type Working Paper en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record