Короткий опис(реферат):
Одним із важливих видів людської діяльності сучасності є спорт, який сьогодні став вигідною сферою вкладення капіталу та отримання високих прибутків. До нього залучені значні фінансові кошти, велика кількість людських, інформаційних та матеріальних ресурсів. Проте успішний розвиток спортивних організацій можливий лише при чіткій орієнтації на запити потенційних споживачів. Тому маркетингова діяльність стає невід’ємною частиною функціонування кожної з них.
Суть розробки, основні результати:
Полковниченко, С. О. Особливості комплексу спортивного маркетингу / С. О. Полковниченко, М. В. Хомєнок // Інноваційні технології бізнесу, природокористування і туризму [Електронне видання] : зб тез І Міжнарод наук-практ. конф. (м. Чернігів, 9 квіт. 2020 р.). – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 135-138.