IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Особливості комплексу спортивного маркетингу

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Полковниченко, С. О.
dc.contributor.author Хомєнок, М. В.
dc.date.accessioned 2020-12-24T10:16:48Z
dc.date.available 2020-12-24T10:16:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20477
dc.description Полковниченко, С. О. Особливості комплексу спортивного маркетингу / С. О. Полковниченко, М. В. Хомєнок // Інноваційні технології бізнесу, природокористування і туризму [Електронне видання] : зб тез І Міжнарод наук-практ. конф. (м. Чернігів, 9 квіт. 2020 р.). – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 135-138. en_US
dc.description.abstract Одним із важливих видів людської діяльності сучасності є спорт, який сьогодні став вигідною сферою вкладення капіталу та отримання високих прибутків. До нього залучені значні фінансові кошти, велика кількість людських, інформаційних та матеріальних ресурсів. Проте успішний розвиток спортивних організацій можливий лише при чіткій орієнтації на запити потенційних споживачів. Тому маркетингова діяльність стає невід’ємною частиною функціонування кожної з них. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject спортивний маркетинг en_US
dc.title Особливості комплексу спортивного маркетингу en_US
dc.type Working Paper en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record