Abstract:
У статті досліджено особливості, сучасні тенденції застосування системи цифрового маркетингу на підприємстві та його основні відмінності відтрадиційного маркетингу. Сучасні інформаційні технології і побудовані на їх основі інформаційні системи створюють потенційні ефекти при застосуванні їх в маркетинговій діяльності. Наочність, швидкість передачі повідомлень, а також достовірність створюють абсолютно нові можливості для отримання і розподілу інформації.
Digital-маркетинг є сучасним інструментом просування товару, торгових марок чи брендів з використанням всіх достуних цифрових каналів (Інтернет, телебачення, радіо, мобільні телефони, рекламні дісплеї в магазинах тощо). Аналіз переваг показав, що digital-маркетинг є найефективнішим видом маркетингу, так як він надає можливість створювати максимально сприятливі умови як для споживача, так і для продавця, забезпечуючи економію часу і грошей, уникання зайвих витрат, та налагодження взаємозв’язку між продавцем та покуцем.
Description:
Рябов, І. Б. Особливості та сучасні тенденції застосування системи digital-маркетингу на підприємстві / І. Б. Рябов, І. М. Шевкопляс // Ефективна економіка. - 2020. - № 12.