ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Герасименко, П. В.
dc.contributor.author Герасименко, О. В.
dc.date.accessioned 2021-02-09T07:31:22Z
dc.date.available 2021-02-09T07:31:22Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/21184
dc.description Герасименко, П. В. Етичні аспекти розбору скарг у приватній медичній практиці / П. В. Герасименко, О. В. Герасименко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. – 2019 – № 2 (14) – С. 13-18. en_US
dc.description.abstract Актуальність теми дослідження. Актуальність дотримання принципів медичної етики під час розбору скарг визначається складністю прийняття рішень під час експертизи невідповідностей медичної практики, обов’язковим елементом якої є втручання в особистий внутрішній світ людини. Постановка проблеми. Структура скарг щодо діяльності медичних працівників є досить складною. Не завжди рішення після розбору скарги є на користь скаржника. В той же час невідповідності медичної практики з вини медичного закладу мають суттєві наслідки: організаційні, фінансові, іміджеві. Тому вдосконалення та належне застосування принципів медичної етики під час розбору скарг є важливим на всіх етапах медичної допомоги. Аналіз останніх досліджень і публікацій. В статті згадуються роботи науковців та практиків медичної діяльності, які узагальнюють масив знань з проблематики дотримання медичної етики під час медичного втручання та ймовірних скарг. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. На сучасному етапі розвитку національна система охорони здоров’я перебуває в стані кардинальних змін. Суттєво перерозподіляються частки державного, комунального та приватного секторів. Динамічно змінюються їх структура та тренди розвитку. Мінливість теперішньої національної системи охорони здоров’я потребує більш досконалого вивчення і висвітлення, за для корисного обміну досвідом та впровадженням найкращих практик етичного поводження з пацієнтом. Постановка завдання. Метою публікації є розширення науково-практичних знань та навичок про гармонійну інтеграцію принципів медичної етики в сучасну українську медицину. Виклад основного матеріалу. Розглянуті варіанти скарг від незадоволених пацієнтів, етичні принципи підходу до їх розгляду, етапи та особливості розбору скарг, ролі кожного з медичних працівників під час таких розборів. Висновки. У публікації розглянуто практичний досвід застосування принципів медичної етики та деонтології в роботі приватного медичного закладу при розборі скарг. Обговорено основні елементи етичного підходу при проведенні діагностики, розгляду та вирішенні скарги. Описано умови та процеси, що супроводжують комунікацію зі скаржниками. Запропоновано варіанти підходів до розв’язання завдань до персоналу клінік та фіналізації усунення виявлених невідповідностей. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries 2;(14)
dc.subject медична етика en_US
dc.subject клієнт en_US
dc.subject скарга en_US
dc.subject приватна медична практика en_US
dc.subject medical ethics en_US
dc.subject client en_US
dc.subject complaint en_US
dc.subject private medical practice en_US
dc.title Етичні аспекти розбору скарг у приватній медичній практиці en_US
dc.title.alternative Ethical aspects of handling complaints in private medical practice en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Urgency of the research. The relevance of adherence to the principles of medical ethics in the analysis of complaints is determined by the complexity of decision-making during an examination of inconsistencies in medical practice, which mandatory element is interference in a person’s inner world. Target setting. The structure of complaints about activities of health professionals is quite complex. A decision after a complaint is not always in favor of a complainant. At the same time, inconsistencies in medical practice due to a fault of a medical institution have significant consequences: organizational, financial, image. Therefore, improvement and proper application of principles of medical ethics in complain handling is important at all stages of medical care. Actual scientific researches and issues analysis. The article mentions works of scientists and medical practitioners, summarizes the body of knowledge on the issues of adherence to medical ethics during medical intervention and possible complaints Uninvestigated parts of general matters defining. At the present stage of development, the national health care system is in a state of radical change. The shares of the public, communal and private sectors are significantly redistributed. Their structure and development trends are changing dynamically. The volatility of the current national health care system requires better study and coverage, in order to share experiences and implement best practices in ethical patient management. The research objective of the publication is to expand scientific and practical knowledge and skills about the harmonious integration of the principles of medical ethics in modern Ukrainian medicine. The statement of basic materials. Variants of complaints from dissatisfied patients, ethical principles of the approach to their consideration, stages and features of complaint analysis, the role of each of the medical staff during such examinations are considered. Conclusions. The publication discusses the practical experience of applying the principles of medical ethics and deontology in the work of a private medical institution in the analysis of complaints. The main elements of an ethical approach to diagnostics, consideration and resolution of a complaint. The conditions and processes that accompany communication with the complainant are described. Variants of approaches to solving problems for the personnel of clinics and finalizing the elimination of the identified inconsistencies are proposed. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу