dc.contributor.author |
Позняк, Р. Р.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-09T06:43:41Z |
|
dc.date.available |
2021-06-09T06:43:41Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/22470 |
|
dc.description |
Позняк, Р. Р. Напрямки інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу (на матеріалах ТОВ «НЬЮ ЕДЖ») : магістерська робота : 075 Маркетинг / Р. Р. Позняк ; керівник роботи С. В. Кульпінський ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. - Чернігів, 2021. - 91 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою даної роботи є аналіз ефективності та результативності Інтернет-маркетингу та електронна комерції підприємства на прикладі Інтернет провайдера ТОВ «НЬЮ ЕДЖ».
Об’єктом дослідження є сутність Інтернет-маркетингу та електронної комерція.
Предметом дослідження є особливості функціонування та результативності Інтернет-маркетингу та електронна комерції підприємства на прикладі Інтернет провайдера ТОВ «НЬЮ ЕДЖ».
Методи дослідження: фінансовий та економічний аналіз, методи практичного порівняння, оцінка рівня конкурентоспроможності, SWOT аналіз тощо.
Результати дослідження ефективності, результативності та шляхів удосконалення діяльності інтернет-провайдерів можливо використовувати на практиці вітчизняними підприємствами. За допомогою сформованих рекомендацій стосовно покращення роботи інтернет-провайдера дозволить підприємству вдало конкурувати в умовах зміни кон’юнктури ринку не тільки України, а й всього світу, а також удосконалити ефективність виробничої діяльності. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
інтернет маркетинг |
en_US |
dc.subject |
інтернет-провайдер |
en_US |
dc.subject |
інтернет комерція |
en_US |
dc.subject |
інтернет технології |
en_US |
dc.subject |
internet marketing |
en_US |
dc.subject |
internet provider |
en_US |
dc.subject |
internet commerce |
en_US |
dc.subject |
internet technologies |
en_US |
dc.title |
Напрямки інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу (на матеріалах ТОВ «НЬЮ ЕДЖ») |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The purpose of this work is to analyze the effectiveness and efficiency of Internet marketing and e-commerce of the company on the example of the Internet provider LLC «New Edge».
The object of study is the essence of Internet marketing and e-commerce. The subject of research is the peculiarities of functioning and effectiveness of Internet marketing and e-commerce of the enterprise on the example of the Internet provider LLC «NEW EDGE», etc.
The results of the study of efficiency, effectiveness and ways to improve the activities of Internet providers can be used in practice by domestic enterprises. With the help of the formed recommendations on improvement of work of the Internet provider it will allow the enterprise to compete successfully in the conditions of change of a market condition not only Ukraine, but also all world, and also to improve efficiency of production activity. |
en_US |