Короткий опис(реферат):
Стартап відображає виробничу масштабовану бізнес-модель, що повинна базуватись на
інноваційній ідеї. Створення стартапу – це непередбачуваний процес і невідомо, чи стане
інноваційна ідея прибутковою і чи буде попит на неї. За статистикою, 90% стартапів
нежиттєздатні, 5% доходять етапу мінімально працюючого продукту і лише останні 5% -
стають успішними бізнес-моделями. Тож надважливим є питання - визначення точного
напрямку діяльності. Напрямок діяльності компанії – базис для створення стартапу, бо на його
основі плануються всі інші його складові. Базовий аспект у створенні успішного стартапу -
визначення ідеальної точки перетину між вміннями, інтересами і тим, за що майбутня
аудиторія користувачів чи споживачів заплатять гроші.
Суть розробки, основні результати:
Хоменко, І. О. Особливості становлення, впровадження та розвитку стартапів/ І. О. Хоменко, О. О. Каштальян // Юність науки – 2020: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 23-24 квіт. 2020 р.). - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - С. 39-41.