Короткий опис(реферат):
Об’єктом дослідження є методи стимулювання попиту в індустрії туризму та шляхи їх реалізації. Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні засади процесу розвитку впровадження інноваційних методів стимулювання попиту в туризмі. Мета кваліфікаційної роботи полягає в узагальненні накопиченого досвіду, який був отриманий на протязі великого проміжку часу, аналіз та систематизація існуючих інноваційних методів стимулювання попиту в туристичній індустрії та їх практичне застосування.
Суть розробки, основні результати:
Лобанова, А. О. Іноваційні методи стимулювання попиту в індустрії туризму : дипломна робота : 242 «Туризм» / А. О. Лобанова ; керівник роботи О. І. Гонта ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра туризму. – Чернігів, 2021. – 72 с.