IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Іноваційні методи стимулювання попиту в індустрії туризму

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Лобанова, А. О.
dc.date.accessioned 2021-06-29T16:13:23Z
dc.date.available 2021-06-29T16:13:23Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22714
dc.description Лобанова, А. О. Іноваційні методи стимулювання попиту в індустрії туризму : дипломна робота : 242 «Туризм» / А. О. Лобанова ; керівник роботи О. І. Гонта ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра туризму. – Чернігів, 2021. – 72 с. en_US
dc.description.abstract Об’єктом дослідження є методи стимулювання попиту в індустрії туризму та шляхи їх реалізації. Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні засади процесу розвитку впровадження інноваційних методів стимулювання попиту в туризмі. Мета кваліфікаційної роботи полягає в узагальненні накопиченого досвіду, який був отриманий на протязі великого проміжку часу, аналіз та систематизація існуючих інноваційних методів стимулювання попиту в туристичній індустрії та їх практичне застосування. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject інноваційний туризм en_US
dc.subject інновація en_US
dc.subject попит en_US
dc.subject туристична компанії en_US
dc.subject індустрія туризму en_US
dc.subject розвиток туризму en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject innovative tourism en_US
dc.subject innovation en_US
dc.subject demand en_US
dc.subject company tour en_US
dc.subject tourism industry en_US
dc.subject tourism development en_US
dc.subject innovation en_US
dc.subject demand en_US
dc.subject company tour en_US
dc.subject tourism industry en_US
dc.subject tourism development en_US
dc.title Іноваційні методи стимулювання попиту в індустрії туризму en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The object of research is the methods of stimulating demand in the tourism industry and ways to implement them. The subject of the research is theoretical-methodical and applied principles of the process of development of introduction of innovative methods of stimulation of demand in tourism. The purpose of the qualification work is to summarize the experience gained over a long period of time, analysis and systematization of existing innovative methods of stimulating demand in the tourism industry and their practical application. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record