Короткий опис(реферат):
Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії формування
конкурентних переваг підприємства готельного бізнесу з урахуванням
регіональних особливостей в умовах пандемії.
Методами дослідження є статистичний аналіз інтернет-магазинів одягу
в Україні. Крім того була використана наукова інформація про стратегічні
підходи при створенні інтернет-магазину та були проведені математичні
розрахунки результативності створення інтернет-магазину.
Досліджено та проаналізовано бізнес-моделі, що використовуються
при просуванні товарів і послуг в Інтернеті, описана робота магазину
одягу “Кращий вибір”, досліджені тенденції розробки та просування
проектів B2C в інтернет-середовищі; розроблено маркетинговий план
бізнес-проекту інтернет- магазину одягу “Кращий вибір” для просування
в інтернет-середовищі; розроблено перспективну стратегію просування
інтернет-магазину одягу; проведено оцінку економічної ефективності
перспективного розширення бізнес-проекту інтернет-магазину.
Суть розробки, основні результати:
Корнієнко, Д. С. Стратегія створення бізнес-моделі інтернет-магазину з продажу одягу : кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / Д. С. Корнієнко ; керівник роботи Ю. В. Шабардіна ; НУ «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 83 с.