IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Стратегія створення бізнес-моделі інтернет-магазину з продажу одягу

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корнієнко, Д. С.
dc.date.accessioned 2021-06-30T09:46:15Z
dc.date.available 2021-06-30T09:46:15Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22755
dc.description Корнієнко, Д. С. Стратегія створення бізнес-моделі інтернет-магазину з продажу одягу : кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / Д. С. Корнієнко ; керівник роботи Ю. В. Шабардіна ; НУ «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 83 с. en_US
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії формування конкурентних переваг підприємства готельного бізнесу з урахуванням регіональних особливостей в умовах пандемії. Методами дослідження є статистичний аналіз інтернет-магазинів одягу в Україні. Крім того була використана наукова інформація про стратегічні підходи при створенні інтернет-магазину та були проведені математичні розрахунки результативності створення інтернет-магазину. Досліджено та проаналізовано бізнес-моделі, що використовуються при просуванні товарів і послуг в Інтернеті, описана робота магазину одягу “Кращий вибір”, досліджені тенденції розробки та просування проектів B2C в інтернет-середовищі; розроблено маркетинговий план бізнес-проекту інтернет- магазину одягу “Кращий вибір” для просування в інтернет-середовищі; розроблено перспективну стратегію просування інтернет-магазину одягу; проведено оцінку економічної ефективності перспективного розширення бізнес-проекту інтернет-магазину. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject електронна комерція en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject інтернет-магазин en_US
dc.subject торгівля en_US
dc.subject маркетинг інтернет-бізнесу en_US
dc.subject electronic commerce en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject online store en_US
dc.subject trade en_US
dc.subject Internet business marketing en_US
dc.title Стратегія створення бізнес-моделі інтернет-магазину з продажу одягу en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу