dc.contributor.author |
Ревко, А. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-12-20T08:34:07Z |
|
dc.date.available |
2021-12-20T08:34:07Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24722 |
|
dc.description |
Revko, A. M. Leadership and Emotional Intelligence in Social Management / А. М. Revko // Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20-21 трав. 2021 р.). – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021. – С. 42-43. |
en_US |
dc.description.abstract |
As a conclusion important to note, that to be effective, leaders must have a solid understanding of how their emotions and actions affect the people around them. The better a social manager as a leader relates to and works with others, the more successful he or she will be. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
en_US |
dc.subject |
Leadership |
en_US |
dc.subject |
Emotional Intelligence |
en_US |
dc.subject |
Social management |
en_US |
dc.title |
Leadership and Emotional Intelligence in Social Management |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |