dc.contributor.author |
Шабуня, Д. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-12-28T12:41:57Z |
|
dc.date.available |
2021-12-28T12:41:57Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24844 |
|
dc.description |
Шабуня, Д. В. Удосконалення інтернет-маркетингу на туристичному підприємстві Анекс Тур : випускна кваліфікаційна робота : 242 «Туризм» / Д. В. Шабуня ; керівник роботи І. В. Безуглий ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра туризму . – Чернігів, 2021. – 112 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Об'єктом дослідження є сучасне туристичне підприємство на прикладі ANEX TOUR. Україна.
Предметом дипломної роботи є Інтернет-маркетинг та сучасному туристичному підприємстві ANEX TOUR. Україна..
Основною метою туристичного ринку - це визначення потреб клієнтів і їх задоволення у вигляді надання послуг. Саме це визначає актуальність даного дослідження на сучасних туристичних підприємствах.
У I розділі описані теоретичні основи та сучасні напрями використання інтернет – маркетингу на туристичних підприємствах.
У II розділі проведений стратегічний та економічний аналіз туристичного підприємства тов Аnex Тour Україна У III розділі аргументовано формування стратегічного потенціалу для розвитку туристичного підприємства на основі науково-практичних принципів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
Інтернет-маркетинг |
en_US |
dc.subject |
туризм |
en_US |
dc.subject |
туристичний оператор |
en_US |
dc.subject |
туристична агенція |
en_US |
dc.subject |
турист |
en_US |
dc.subject |
блогинг |
en_US |
dc.subject |
соціальні мережі |
en_US |
dc.subject |
економічні показники |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
Internet marketing |
en_US |
dc.subject |
tourism |
en_US |
dc.subject |
tour operator |
en_US |
dc.subject |
travel agency |
en_US |
dc.subject |
tourist |
en_US |
dc.subject |
blogging |
en_US |
dc.subject |
social networks |
en_US |
dc.subject |
economic indicators |
en_US |
dc.title |
Удосконалення інтернет-маркетингу на туристичному підприємстві Анекс Тур |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The object of research is a modern tourist enterprise on the example of ANEX TOUR Ukraine.
The subject of the thesis is Internet marketing and modern travel company ANEX TOUR. Ukraine..
The main purpose of the tourism market is to determine the needs of customers and their satisfaction in the form of services. This determines the relevance of this study in modern tourism enterprises.
Chapter I describes the theoretical foundations and modern uses of Internet marketing in tourism enterprises.
In the second chapter the strategic and economic analysis of the tourist enterprise of Comrade Tour Tour Ukraine is carried out Chapter III argues the formation of strategic potential for the development of tourism enterprises on the basis of scientific and practical principles. |
en_US |