Короткий опис(реферат):
Об'єктом дослідження є сучасне туристичне підприємство на прикладі ANEX TOUR. Україна.
Предметом дипломної роботи є Інтернет-маркетинг та сучасному туристичному підприємстві ANEX TOUR. Україна..
Основною метою туристичного ринку - це визначення потреб клієнтів і їх задоволення у вигляді надання послуг. Саме це визначає актуальність даного дослідження на сучасних туристичних підприємствах.
У I розділі описані теоретичні основи та сучасні напрями використання інтернет – маркетингу на туристичних підприємствах.
У II розділі проведений стратегічний та економічний аналіз туристичного підприємства тов Аnex Тour Україна У III розділі аргументовано формування стратегічного потенціалу для розвитку туристичного підприємства на основі науково-практичних принципів.
Суть розробки, основні результати:
Шабуня, Д. В. Удосконалення інтернет-маркетингу на туристичному підприємстві Анекс Тур : випускна кваліфікаційна робота : 242 «Туризм» / Д. В. Шабуня ; керівник роботи І. В. Безуглий ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра туризму . – Чернігів, 2021. – 112 с.