Abstract:
Об'єктом розробки дипломної роботи є система гейміфікації навчального процесу на основі телеграм бота. Користувацький інтерфейс чат-боту реалізований завдяки можливостям Telegram API, а також реалізований веб інтерфейс за допомогою HTML, CSS, JS. Розроблюваний бот допомагає студентам розібратися з найчастішими освітніми питанням, спілкується в ненав’язливій формі, а також дозволяє викладачам вести успішність студентів.
Чат боти – інструмент, що набуває більшої популярності та визнання за останні декілька років. Ботів наразі використовують для багатьох сфер, найчастіше їх використовують для зручного пошуку потрібної інформації, проте наразі існує чимала варіативність їх використання. Ботів використовують для ведення бізнесу, навчання, інформування, автоматизації, ігор, сповіщень, бо це зручно і не потрібно встановлювати додаткового додатку.
Метою даної роботи є: − Ознайомлення з розробкою і налаштуванням Телеграм боту та більш глибоке вивчення мови програмування Python − Створення легкого та доступного інтерфейсу ведення журнальної роботи для викладачів − Заохочення студентів до навчального процесу за допомогою зручного Телеграм боту
Description:
Бречко, В. В. Розробка системи гейміфікації навчального процесу на основі Телеграм бота : випускна кваліфікаційна робота : 123 "Комп’ютерна інженерія" / В. В. Бречко ; керівник роботи С. А. Іванець ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра інформаційних та комп’ютерних систем. – Чернігів, 2021. – 71 с.