Короткий опис(реферат):
Оцінку конкурентоспроможності брендів желе проводили експертним методом за такими показниками: оцінка зовнішньої упаковки, оцінка етикетки, оцінка прихильності споживачів визначених сегментів ринку, оцінка процесу позиціонування продукту, оцінка, рекламного супроводження, оцінка правового захисту продукції, оцінка досконалості формулювання символу бренда продукції, оцінка тривалості бренда продукції, оцінка рівня цін.
Суть розробки, основні результати:
Євган, Ю. М. Оцінка конкурентоспроможності брендів українських виробників желе / Ю. М. Євган ; наук. кер. І. В. Соломаха // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 133-135.