Abstract:
Нині імідж фахівця, на жаль, розуміють досить вузько, тільки як характеристики зовнішнього вигляду. Та насправді особистісний імідж - це не стільки зовнішній образ, скільки думка, враження, що виникає у споживачів і можливих партнерів в момент професійних контактів і зберігається протягом довгого часу. Позитивний імідж сприяє покращенню й продовженню ділових контактів, негативний - навпаки. Ефективність створення позитивного іміджу економіста безпосередньо пов'язана з можливістю наявності або розвитку таких якостей особистості, як сумлінність і працьовитість, доброзичливість, відповідальність, моральна толерантність і висока комунікативна культура в професійній діяльності, які допоможуть фахівцеві не лише створити привабливий особистісний імідж, а й впевнено просуватися вверх кар’єрними сходами, на щабель професійної досконалості.
Description:
Сорока, А. В. Значення особистісного іміджу у діяльності економіста / А. В. Сорока ; наук. керівник М. І. Світенок // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 461-463.