Короткий опис(реферат):
У статті досліджено вплив тревел-журналістики на активізацію туризму. Розкрито
зміст публікацій інформаційно-довідкового характеру, публікацій з промоційними
властивостями, пізнавально-орієнтовних, проблемно-аналітичних матеріалів. Наведено найбільш вживані в туризмі типи PR-текстів. Розкрито особливості використання таких PR-текстів у туризмі, як бай-лайтер, бекграундер, іміджева та
оглядова статті, кейс-історія, ньюзлеттер, прес-реліз. Наведено приклади користувацьких, спеціалізованих, фахових та бортових видань в українських засобах
масової інформації. Відзначено, що в тревел-журналістиці найбільш поширено такі
форми подання інформації, як репортаж, подорожній нарис, рекомендація. Обґрунтовано, що візуальний контент краще сприймається споживачами туристичних послуг. Наведено приклади популярних закордонних та українських тревел-програм. Практична цінність статті полягає в розробленні рекомендацій до впровадження найбільш перспективних тревел-практик.
Суть розробки, основні результати:
Безуглий, І. В. Фактор тревел-журналістики в розвитку туризму / І. В. Безуглий, І. Б. Рябов, В. М. Бусел // Інфраструктура ринку. - 2021. - Вип. 59. - С. 10-16.
URL: http://market-infr.od.ua/journals/2021/59_2021/4.pdf