Короткий опис(реферат):
У вступі обґрунтована актуальність теми, визначені мета, завдання,
об’єкт та предмет дослідження, а також описані методи його проведення. У
першому розділі розглянуті теоретичні засади формування ринку туристичних
послуг Японії, зокрема культурно-історичні умови розвитку туризму в Японії;
характеристика видів туризму та основних туристичних центрів країни. Окрему
увагу приділено особливостям державного управління розвитком туризму в
Японії. У другому розділі здійснено аналіз сучасних тенденцій та факторів
розвитку туристичної індустрії Японії та проведене дослідження структури
ринку туристичних послуг країни. Наголошено на специфічних моментах
розвитку міжнародного туризму в Японії. В третьому розділі визначені
перспективи розвитку туристичних послуг в Японії в умовах глобалізації,
зокрема, виокремленні інноваційні туристичні послуги та старт-технології в
туризмі. Сформульовані пропозиції щодо впровадження інноваційних форм
туристичної індустрії в Україні на основі використання японського досвіду.
Суть розробки, основні результати:
Савенко, М. В. Розвиток сучасного ринку туристичних послуг Японії: досвід для України : випускна кваліфікаційна робота : 242 «Туризм» / М. В. Савенко ; керівник роботи О. І. Гонта ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра туризму. – Чернігів, 2023. – 93 с.