IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Розвиток сучасного ринку туристичних послуг Японії: досвід для України

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савенко, М. В.
dc.date.accessioned 2023-07-14T10:28:56Z
dc.date.available 2023-07-14T10:28:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28483
dc.description Савенко, М. В. Розвиток сучасного ринку туристичних послуг Японії: досвід для України : випускна кваліфікаційна робота : 242 «Туризм» / М. В. Савенко ; керівник роботи О. І. Гонта ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра туризму. – Чернігів, 2023. – 93 с. uk_UA
dc.description.abstract У вступі обґрунтована актуальність теми, визначені мета, завдання, об’єкт та предмет дослідження, а також описані методи його проведення. У першому розділі розглянуті теоретичні засади формування ринку туристичних послуг Японії, зокрема культурно-історичні умови розвитку туризму в Японії; характеристика видів туризму та основних туристичних центрів країни. Окрему увагу приділено особливостям державного управління розвитком туризму в Японії. У другому розділі здійснено аналіз сучасних тенденцій та факторів розвитку туристичної індустрії Японії та проведене дослідження структури ринку туристичних послуг країни. Наголошено на специфічних моментах розвитку міжнародного туризму в Японії. В третьому розділі визначені перспективи розвитку туристичних послуг в Японії в умовах глобалізації, зокрема, виокремленні інноваційні туристичні послуги та старт-технології в туризмі. Сформульовані пропозиції щодо впровадження інноваційних форм туристичної індустрії в Україні на основі використання японського досвіду. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів uk_UA
dc.subject туристична індустрія uk_UA
dc.subject Японія uk_UA
dc.subject фактори розвитку uk_UA
dc.subject міжнародний туризм uk_UA
dc.subject туристичні потоки uk_UA
dc.subject інновації в туризмі uk_UA
dc.subject смарт-технології туристичної індустрії uk_UA
dc.subject tourism industry uk_UA
dc.subject Japan uk_UA
dc.subject development factors uk_UA
dc.subject international tourism uk_UA
dc.subject tourist flows uk_UA
dc.subject innovations in tourism uk_UA
dc.subject smart technologies of the tourism industry uk_UA
dc.title Розвиток сучасного ринку туристичних послуг Японії: досвід для України uk_UA
dc.title.alternative Development of the modern market of tourist services in Japan: experience for Ukraine uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The introduction substantiates the relevance of the topic, defines the purpose, tasks, object and subject of the research, as well as describes the methods of its implementation. In the first chapter, the theoretical foundations of the formation of the market of tourist services in Japan are considered, in particular, the cultural and historical conditions of the development of tourism in Japan; characteristics of types of tourism and the main tourist centers of the country. Particular attention is paid to the peculiarities of state management of tourism development in Japan. In the second chapter, an analysis of modern trends and factors of the development of the Japanese tourism industry and a study of the structure of the country's tourist services market were carried out. Specific aspects of the development of international tourism in Japan are emphasized. In the third chapter, the prospects for the development of tourist services in Japan in the context of globalization are defined, in particular, innovative tourist services and start-up technologies in tourism are singled out. Formulated proposals for the introduction of innovative forms of the tourism industry in Ukraine based on the use of Japanese experience. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу