dc.contributor.author |
Полковниченко, С. О.
|
|
dc.contributor.author |
Москаленко, В. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-09-06T10:35:02Z |
|
dc.date.available |
2023-09-06T10:35:02Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28749 |
|
dc.description |
Маркетингове ціноутворення : конспект лекцій для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад.: С. О. Полковниченко, В. А. Москаленко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 161 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
«Маркетингове ціноутворення» є обов’язковою дисципліною освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації», яка формує чітке розуміння принципів розробки цінової стратегії підприємства, механізмів та методів ціноутворення.
Мета курсу – формування у здобувачів вищої освіти системи теоретичних знань щодо розробки та реалізації маркетингової цінової політики на ринку товарів і послуг, а також практичних навичок управління маркетинговою ціновою політикою на підприємстві.
Основні завдання курсу:
–оволодіння теоретичними засадами та категоріальним апаратом розробки маркетингової цінової політики підприємства;
–оволодіння знаннями щодо використання різних методів визначення цін згідно з маркетинговою стратегією підприємства, з урахуванням зміни кон’юнктури ринку, вимог чинних законодавчих і нормативних актів щодо регулювання цін, правил продажу товарів тощо;
–формування практичних навичок розв’язання завдань маркетингової цінової політики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингове ціноутворення : конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |